onsdag 17 september 2014

Idrotts dagbok

Gunnesborundan
Min tid: ca 16 min
Mål: ca 12-14 min. Det ska jag nå genom att träna minst en gång i veckan

Fritid: Jag har sprungit gunnesborundan en gång med min vän. På morgonen springer jag till skolan eftersom jag brukar försova mig. Jag har provtränat boxning någon gång i vecken. Jag brukar följa tallriksmodellen när jag äter hemma.

Varje dag är det samma sak jag springer till skolan. Varje fredag, så har jag även spelat fotboll med vänner. Vi spelade länge och det krävdes mycket energi. Jag sprang mycket. Jag var med både i anfallet och försvaret.

Ibland har det även hänt att jag tävlar mot mig själv. Jag gör det genom att springa, så långt jag kan på en kort tid som möjligt. Varje gång jag gör det, så räknar jag hur snabbt det går, så jag kan jämföra mina tider och se om jag har förbättras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar